středa 3. listopadu 2010

Vychod slunce - Sunrise

Musim se s vami podelit o tyto zabery.Vychazejici slunce dnes v osm hodin.Zvedla jsem oci od pocitace a stresnim oknem videla tenhle "pozar".Okamzite jsem vybehla ven a zvecnila tu pomijivou krasu............

I have to share these snapshots. Today's sunrise at eight o'clock. I lifted my eyes from the computer and through the skylight I saw this "fire". Immediately I ran outside and captured this fleeing beauty...........



Posted by Picasa

10 komentářů:

REDNEVAL řekl(a)...

Moni,
to je nádhera!!!
Krásně jsi ten východ sluníčka zvěčnila!
Já Ti děkuji za krásné pokoukání!!
Krásný večer
Jarka

mischka řekl(a)...

Krásné přírodní divadlo. Měla jsem podobné v pondělí ráno, když jsem stála na chodníku a čekala na odvoz do práce. Bylo 6:15 a vypadalo to podobně. Ovšem s sebou jsem neměla foťák a ta fotka by stejně měla na "popředí" tovární halu ;-)

Helena Davidová řekl(a)...

Moni, to je krása! Připomněla si mi, že když byla Terka malá, nemohla si vzpomenout na červánky, tak jim říkala růžánky! A v rodině to už zůstalo!
Moc zdravím, Helena

Martina řekl(a)...

Ahoi Moni! And WOW - how beautiful these pink, flaming clouds! That's what i love about blogging - somehow it makes us more alert to perceive beauty, and capture it, while we can - well done!
And how cute is that baby hat below!
Thanks for visiting and see you soon ;)

Martina řekl(a)...

Ahoi Moni! And WOW - how beautiful these pink, flaming clouds! That's what i love about blogging - somehow it makes us more alert to perceive beauty, and capture it, while we can - well done!
And how cute is that baby hat below!
Thanks for visiting and see you soon ;)

zcdl řekl(a)...

Monika, nadherna cervena sceneria :) akoby ozaj horelo nebo :)

Anonymní řekl(a)...

Krasne cervena obloha ,take se u vas rika Red in the morning shepherd's warning Red at night Shepherd's delight.Vnoucek roste jako z vody a cepka mu moc slusi.Liz

Věrka řekl(a)...

Moni, krásně jsi to zachytila. U nás to podobně vypadalo v pondělí, ale při západu sluníčka... ale foťák po ruce nebyl.
měj krásný den Věrka

Martina Home řekl(a)...

Jedním slovem - nááádhera!!!
Krásné fotografie Moni, pěkný podvečer, Martina

Martina řekl(a)...

Ahoj Moni:-)
Přilítla jsem pozdravit.Koukala jsem že se mi asi poslední komentík neuložil:-(.
Vnoučkovi to moc sluší,opravdu si šikovná.Hvězdička-mne připomíná vločku,je úžasná.
Přírodu máte nádhernou,kdykoliv jí fotíš.
Moni,pořád nestíhám došít,co bych ti chtěla poslat,tudíž je balíček pořád u mne.Slibuji,že ho do konce listopadu pošlu,aby dorazil do vánoc.
Přeji ti krásné podzimní dny,jdu ještě došít obal na kapesníky a spinkat.Ve čtyři mi zvoní budík;-)).
Papa Marťa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření