čtvrtek 14. října 2010

Oceneni - Award

Rada bych opozdene podekovala Verce,Mili a Lusice za pozvani ke hre a za oceneni "Creative Blogger" Jsem rada,ze se vam u mne libi,ze se sem vracite.Moc me to potesilo! Predavam dal, vam vsem, kreativnim tvorilkam. Dekuji........


I would like to say thank you to Verka,Mili a Lusikka for the game invitation and the "Creative Blogger" award.That made me very happy.I am glad that you like my blog and that you are coming back. I would like to pass it on to all of you creative fellow bloggers . Thanks......
.




Dokoncene bezprstove rukavice.Vzalo mi to dva cele vecery ale z vysledkem jsem spokojena.Vychytala jsem chybicky a doufam,ze dalsi par uz bude 100%.

Finished fingerless gloves.It took me two evenings to make them and I am happy with the result. There were few little glitches and I hope that the next pair will be 100%.
Posted by Picasa

13 komentářů:

Věrka řekl(a)...

Moniko, moc gratuluju k ocenění... rukavičky se ti moc povedly... jsou parádní a krásně barevné, jsi šikulka.
Věrka

Jana řekl(a)...

Rukavice jsou úžasné, asi bych měla brzo začít plést:-) Přeji krásný den.jana

Evik řekl(a)...

Moni, gratuluji k ocenění :)
Rukavičky se ti povedly, líbí se mi zvolená barevná vlna. A určitě krásně hřejí.

Krásný den
Eva

Unknown řekl(a)...

Beautiful gloves:) They look so soft and delicate.

simpl řekl(a)...

Rukavice jsou parádní. Jsem rukavicový maniak - nosím je od října do konce března, mám jich pěknou hromadu, ale plést je neumím, tak jenom tiše závidím. Pěkný den. Ditta

Helena Davidová řekl(a)...

Moni, moc gratuluju k ocenění!
A tvoje rukavičky jsou naprosto perfektní a moc ti sluší! Ráda jsem se inspitovala, už mám jednu hotovou :o)
Moc zdravím, Helena

Soňa řekl(a)...

Moni i já gratuluji k ocenění a musím napsat, že pletené rukavičky jsou povedené a parádní...moc moc se mi líbí i všechny fotečky. Krásné podzimní dny, zdravím Soňa

Soňa řekl(a)...

Moni i já gratuluji k ocenění a musím napsat, že pletené rukavičky jsou povedené a parádní...moc moc se mi líbí i všechny fotečky. Krásné podzimní dny, zdravím Soňa

barbara@sparrowavenue řekl(a)...

beautiful soft colours

Martina řekl(a)...

Ahoj Moni
Utrhla jsem se od šití popřát hezký víkend.Gratuluji k ocenění,moc.Rukavičky jsou krásné,moc se ti povedli.
Teda Moni s mužem je mi to líto.Vím jaký jsi měla celou dobu strach,aby muž nespadl ze střechy,ve snu by mne nenapadlo že se něco ještě stane.Přeji mu ať je brzy fit,měl nad sebou strážného anděla:-).
Máš nádhernou kuchyň.Ty vaše rodinné setkání jsou úžasný,dýchá z nich rodinná pohoda.
Moni,snad ti stihnu o víkendu písnout meilik.Přeji krásný pohodový víkend,mějte se fajn.
Pa Marťa
P.S.Já si myslela,že Díkuvzdání je kolem našich dušiček,je to krásný zvyk:-)).

Anonymní řekl(a)...

Rukavicky jsou moc hezke a dneska by se mi takove moc hodili. I kdyz jsme v polovine jara tak nam dnes napadl snih a je hrozna zima.Liz

Monika řekl(a)...

Dekuji vam vsem za pochvalna slovicka,moc to potesi:)

Helco,budu se tesit az predvedes svoji verzi,jsem zvedava jakou jsi zvolila barvu!

Bobbi and Barbara,thanks for stopping by,I am glad that you like the gloves!

P. řekl(a)...

No ty jsou parádní!! S pozdravem Pavla.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření