čtvrtek 11. března 2010

308 cibulek a hliz

Pred dvema dny jsem nahodou v obchode narazila na veliky sortiment ruznych cibulek a hliz.Marne jsem se prebirala tou vsi nadherou a nevedela co vybrat.Nakonec pomohla dcera i Neil a tohle je vysledek :)) Uz se nemuzu dockat,az si je vsechny zasazim a budu cekat az vykvetou.



Take vyrabim darecek pritelkyni k narozeninam,fialova je jeji oblibena barva.Zatim jsem sestavila tuhle barevnou kombinaci a z ni uz budu vybirat podle potreby.Jestlipak uhadnete co to bude?
Posted by Picasa

6 komentářů:

Reia Aria řekl(a)...

Jéé, to jsou krásné, pozitivní a jarní barvičky, úplně vytím tu nádheru a barevnou paletu rozkvetlou či ukáčkouvanou?:-)

Anonymní řekl(a)...

Já bych si typla na náramek, náhrdelník a náušnice :o))papa mokopa

Monika řekl(a)...

Ahoj Moni,ano,bude to naramek.

Sarka se take trefila,bude dozdobeny hackovanim a vysivkou.

Preji krasny :0)

Vianne řekl(a)...

Moniko, moc děkuji za návštěvu na mém blogu:-) Také se přidám k obdivu barviček, které jsi vybrala, též jsou mé oblíbené!
Hezký víkend!
Vianne

Martina řekl(a)...

Ahoj Moni:-)
Tak tu květenu ti závidím:-)).Bude to nádhera.Co jsem před 3roky dostala silné alergie,nemůžu na zahradě nic,ale věřím,že se to léčbou zlepší:-).
Barvičky na dárek jsou krásné,ale na náramek jsem nepřišla.Jsem moc zvědavá.
Razítka už jsem ti okukovala,jsi moc šikovná.
K nám už konečně příjde jaro.Celý víkend tálo,sníh jde rychle dolu.
Moni,přeji krásný,pohodový víkend.
Pa Marťa

mokopa řekl(a)...

Moni, vyzvedni si u mně cenu za tvořivý blogísek :o))děkuji

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření