úterý 26. ledna 2010

Filcování aneb plstění jehlou

Uz nejakou dobu jsem se chystala vyzkouset plstění jehlou ale az minuly tyden jsem si konecne nakoupila potrebny material.Bohuzel,male mesto je male mesto a tak vyber nebyl veliky.Jedina nabidka byla souprava molitanove podlozky a 4 filcovacích jehel.Zato česaná vlna byla k dostani v neprebernem mnozstvi barev.Pro zacatek jsem vybrala co mne padlo pod ruku,protoze jsem vedela,ze doma mam velke mnozstvi prave vlny na pleteni.

Tu jsem musela nejdrive rozcesat ale pak uz mne nic nebranilo poprve vyzkouset tuto techniku a okamzite jsem ji propadla :))

Takze tohle jsou moje prvni pokusy.Ani Neil neodolal kdyz mne videl a take si jednu kulicku "upichal".
Samo sebou se mi v hlave honi tisice napadu a nemuzu se dockat az zasednu a vezmu jehlu znova do ruky.
Posted by Picasa

5 komentářů:

mokopa řekl(a)...

Tu závislost na plstění znám...vyráběla jsem jarní ozdoby pomocí vykrajovátek na cukroví,přívěsky,náušnice,kocourovi myšku,...teď si pohrávám s nápadem na srdíčka ke sv.Valentýnu a zkusit plstění za mokra (na bačkory ,klobouk atd.) Krásný víkend :o)

Monika řekl(a)...

Ahoj Moni,jen mit dalsi dve ruce a tyden o par dnu vic vid :-)

Greta řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Greta řekl(a)...

jste šikovná, vůbec bych neřekla, že to jsou první pokusy... na filcování se chystám snad čtvrt roku a tohle mě docela nakoplo :-)

Monika řekl(a)...

Greto,dekuji vam za navstevu a preji at se filcovani zdari :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření