pondělí 14. prosince 2009

Chata

Konecne jsem domalovala obraz nasi chaty na Sazave,kde jsem travila kazde prazdniny.Moje babicka ji vlastnila se svym bratrem a ted patri me tete.Babicka uz tam zavita jen zridka (ze zdravotnich duvodu)ale protoze tam jezdila od svych 20 let(ted je ji 82) myslim,ze obrazek na ktery se bude moc kdykoli podivat ji potesi.


Ukazka toho,jak barva zmeni naladu kompozice.Nevim ktere variante davam prednost,pro mne je to nostalgie tak jako tak.

A co vy,barva nebo sepia?
(acrylove barvy na platne/2009)
Posted by Picasa

6 komentářů:

zcdl řekl(a)...

Monika, to je uzasna praca! Klobuk dole, fakt...neviem sa vynadivat ;) mne sa viac paci farebna verzia :)

Anonymní řekl(a)...

Moni, na mně víc působí ta sepiová verze, nejen , že obraz vypadá jako stará fotka, ale pro srdce je tam víc prostoru pro fantazii,...vzpomínky. pa mokopa

Martina řekl(a)...

Ahoj Moni:-)
Přiběhla jsem jen pozdravit a popřát krásný adventní víkend.Opět krásné novinky,teda nádherně maluješ.A můj názor?Být tebou,nechala bych si barevný obrázek,protože tvá ruka ty barvičky vytvořila.Babičce bych dala sepiovou verzi,protože se ke vzpomínkám náramně hodí a barvy Posázaví má babička uloženy ve vzpomínkách.
Moni,přeji ti krásný vánoční čas,pohodu a zdraví,jestli se neozvu do svátků,zaběhnu určitě mezi svátky.
Takže šťastné a veselé,pa Marťa

Monika řekl(a)...

Diky za navstevu a za vase nazory.Veci se maji tak,ze jsem nechala udelat tistenou kopii na platno z originalu(v barve) a protoze se mi ta sepie take libi asi objednam i tu a at si babicka vybere:))

SANDRA LIVING ♥ řekl(a)...

Moni, popravdě ti řeknu po chatě toužím už několik let a to je přesně ONA.... Dovolím si ten obrázek uložit...abych si jej mohla nalepit do sešitu přáníí :-)

Přesně po takové chatě toužím.

Babičce se určitě od radosti očičko zaleskne

Hutule řekl(a)...

Ahoj Moničko, zase tady u Tebe šmejdim. Už jsem tu byla mnohokrat, ale nenapsala. Tak dnes to napravuji. Moc hezky obrazek. Mě osobně se víc líbí sepie. I když barevný je nádherný. Možná ale se babičce bude víc líbit ten vybarvený. Jsi šikovné děvče. Jen tak dál. Taky jsem dříve malovala. Nějak mi teď ale chybí inspirace.
Měj se sluníčkově
Jitka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření