sobota 18. dubna 2009

Zelena se zelena

Az kdyz jsem se podivala na fotky a premyslela o nazvu tohoto prispevku,vsimla jsem si,ze dominuje jarni
 zelena barva.

After I wrote this post and was looking for a title I realize that there is a green color domination :)


Tohle jsou klicky,ktere pestuji. Jsou plne vitaminu, vyborne i jen tak bez niceho ale ja je pridavam treba do polevky,na chleba do salatu a kam mne zrovna napadne.

Sprouts, full of vitamins, delicious just  on their on or toss them in salads, soups, sandwiches.

Take moji "zahradce"za oknem se dari.Za chvilku uz budu zase presazovat do vetsich kvetinacu a pak uz snad bude pekne a vse poputuje ven.

This is my window "garden". I will have to transplant everything in bigger pots soon and then hopefully out in the garden.

Tady je dalsi ptacek.Jeste nevim jestli budou kridelaka zelena ci oranzova,pak uz jen oci a vycpat a muze letet :-)

Another birdie, I don't know if the wings will be green or orange yet.

No a tohle jsou latky,ktere jsem nedavno nakoupila,chtela jsem z nich usit pouzdro na pletaci jehlice a hacky ale jeste jsem se ktomu nedostala a uz se mi v hlave zase honi tisice jinych napadu.A jestli jste si vsimli,tak jsou to stejne barvy jako nize uvedena (a stale nedodelana) deka.Budu se muset trosku kontrolovat,nebo se v te zeleni za chvilku ztratim.........

Fabrics for knitting needles case, that I want to make soon. I have tons of different ideas in my head already, but have to take it one at a time. Same colors as the unfinished blanket in the previous  post, I will have to watch myself or soon, I may drown in green and brown......
Posted by Picasa

Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření